Oblikovanje vizitk

Grafično oblikovanje

VIZITKA

V poslovnem svetu je vizitka pogosto prvi stik s podjetjem, zato pri oblikovanju vizitk stremimo k drugačnosti, preprostosti in učinkovitosti. Glede na učinek, ki ga z dobro vizitko lahko ustvarimo je to eno najcenejših marketinških orodij.

Našteli vam bomo nekaj razlogov, zakaj so vizitke še vedno pomembne in zakaj jo potrebujete.

– Vizitka je prvi vtis vaše blagovne znamke oziroma podjetja. Zapomljiva poslovna vizitka doseže veliko več, kot da le posreduje telefonsko številko in e-pošto.

– V današnjem času, zlasti v poslovnem vsakdanu, so vizitke nekaj samoumevnega. So pa tudi zelo praktična iznajdba. Namesto da bi si zamudno zapisovali imena, podjetja, naslove, oddelke, telefonske številke in naslove elektronske pošte oz. spletne strani na listek papirja, dobimo vse bistvene podatke na enem mestu.

– Poslovne vizitke so še vedno osnovni in vodilni način v profesionalnem poslovnem svetu. Vizitka, ki jo izročite na poslovnem sestanku, služi kot otipljiv spomin in povzetek sklenjenega poznanstva.

– Vizitka, za razliko od spletne strani, nima izpadov; na ogled je lahko vedno in povsod, ne glede na to, kje se nahajate. Vizitka dela za vas vse dni v letu, kjerkoli.

– Vizitke so poceni, prenosne in zlahka jih delimo, zato ni prav nobenega razloga, zakaj je ne bi imeli. S tem tudi izkažemo profesionalnost in dajemo občutek, da nam je mar. Z vizitko izražamo, da smo pripravljeni in kredibilni.

Kaj je vizitka?

Vizitka je majhna kartica, ki identificira osebo v povezavi z njenim poslovanjem.
Dobra vizitka naj bi predstavila celotno podobo vašega podjetja, kar ni vedno enostavno, saj kartica meri le nekaj centimetrov.

Kateri so elementi vizitke?
  • Tipografija

Poleg podatkov, natisnjenih na kartici, je med najpomembnejšimi odločitvami, ki jih sprejemate pri oblikovanju, vaša tipografska izbira. Tipografija je znanost o črkovanju, zlasti kako se bo bralec spopadel s pisano besedo, ko pogleda črke na strani. V večini primerov črkovanje, ki ga izberete, zavzame večino prostora na vaši vizitki in je bistveno za to, da se podatke posreduje jasno in s pravilnim učinkom.

  • Logotip

Na sodobni vizitki je veliko prostora za vaš logotip. Izberete lahko nekaj klasičnega in izpopolnjenega, kot je preprost greben ali geometrijska oblika ali popolna barvna ilustracija ali fotografija. Vaš logotip lahko definira estetiko vaše vizitke, pa tudi splošni občutek vašega podjetja.

  • Papir

Kakovost papirja, ki ga izberete, veliko pove o tem, koliko vas skrbijo podrobnosti.