Celostna grafična podoba

Grafično oblikovanje

CELOSTNA GRAFIČNA PODOBA

Celostna grafična podoba je ogledalo vašega podjetja. Unikatna in premišljeno zasnovana celostna grafična podoba poskrbi za to, da ime in logotip vašega podjetja postaneta prepoznavna blagovna znamka. Pri ustvarjanju nove podobe se karseda dobro seznanimo o podjetju, njegovi dejavnosti, viziji, ciljih ter se maksimalno prilagodimo željam naročnika.

Kaj je CGP in zakaj je pomemben?

CGP oz. celostna grafična podoba je celotna vizualna podoba podjetja. Sestavljena je iz različnih elementov, ki dajejo podjetju večjo prepoznavnost in lastno identiteto. Zaradi njihove celostne podobe deluje takšno podjetje profesionalno, stranke pa običajno takim podjetjem bolj zaupajo.

Dobro pripravljen CGP lahko za podjetje pomeni tudi velik prihranek časa in denarja.

Kateri so elementi CGP-ja?

K celostni grafični podobi spadajo vsi vizualni elementi, ki predstavljajo podjetje npr.:

  • logotip (v različnih velikostih, oblikah, barvnih kombinacijah)

Dober logotip, postane ikoničen simbol vašega podjetje, ki vzbuja pozitivna čustva in predstavlja vse, za kar se zavzemate.

  • spletna stran

Spletna stran je osrčje vsakega sodobnega ekosistema podjetja. To je središče za vse informacije o vaši vsebini in izdelkih.

  • slogan podjetja

Slogan je zapomnljiv, motivacijski moto ali fraza. V poslovnem svetu je eden pomembnejših dejavnikov grajenja blagovne znamke, saj lahko izrazito pripomore k prepoznavnosti podjetja.

  • vizitka

V poslovnem svetu je vizitka pogosto prvi stik s podjetjem. Glede na učinek, ki ga z dobro vizitko lahko ustvarimo je to eno najcenejših marketinških orodij.

  • e-mail podpis

Elektronski podpis bo vedno pomemben za učinkovito komunikacijo. Kljub rasti socialnih medijev je še vedno močno orodje za oblikovanje celostne podobe in trženje blagovne znamke različnim deležnikom.

  • dokumenti (računi, dopisi,..)

Vsaka organizacija mora komunicirati: s strankami, uradniki, interno … Poslovna pisarna in drugi tiskani materiali ter elektronska korespondenca so zelo pomembno orodje za izboljšanje vizualne identitete katere koli organizacije. Poenotene glave in oblikovanje zagotavljajo, da se vsakič, ko se sporočilo prebere, okrepi profesionalna podoba.

  • reklamni materiali (majice, kape, skodelice,…)

Uporaben promocijski material poskrbi tudi za dolgotrajno ozaveščanje ljudi o vašem podjetju in spada med tradicionalen način oglaševanja, ki še vedno pripomore k odličnim poslovnim rezultatom.

  • marketinški plakati, letaki, zloženke

Plakati, zgibanke oziroma zloženke so pogost marketinški material, za promocijo in predstavitve storitev ali izdelkov.

Kdo potrebuje CGP?

CGP je priporočljiv za vsa podjetja (mala in velika), samostojne podjetnike, društva, organizacije, ki se želijo predstaviti kot urejena celota in biti na tržišču prepoznavni.